CIDIR con el apoyo de ODT

El CIDIR, con el apoyo del ODT, invita a la Comunidad Universitaria a participar en el Foro ¿Cómo innovar la política social en el Perú? El Rol de los Gobiernos Subnacionales en el objetivo de superar la pobreza extrema y la desigualdad, que organiza nuestra Universidad en coordinación con AGORA Consultorías de Bogotá, Colombia y Carvajal S.A Tecnología y Servicios.

El evento se realizará el día viernes 20 de mayo, a las 8:30 a.m. , en el Hotel Meliá (Av. Salaverry 2599, San Isidro).

Mayor Información

Una respuesta a «CIDIR con el apoyo de ODT»

1. Hey there I am so grateful I found your website, I really found you by error, while I was browsing on Bing for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say many thanks for a remarkable post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the excellent work.